E-commerce okiem przedsiębiorców

Choć sprzedaż w e-handlu de facto nie ma granic, to jednak rodzimi przedsiębiorcy zwykle zaczynają sprzedaż w formule cross-border od rynków bliskich, ościennych, a więc analogicznie do klasycznej sprzedaży eksportowej.

Publikacja: 11.06.2021 10:21

E-commerce okiem przedsiębiorców

Foto: Przedsiębiorcy sprzedający w formule e-commerce zalecają innym firmom sprzedaż zarówno na platformach sprzedażowych, jak i przez własne witryny. 7. edycja PHZ odbywa się online. Źródło: materiały prasowe PHZ/Bank BNP Paribas

O e-handlu na rynkach europejskich dyskutowano podczas drugiego spotkania w ramach 7. już edycji Programu Handlu Zagranicznego (PHZ), który jest wspólną proeksportową inicjatywą Banku BNP Paribas, wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet, Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych oraz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, a której od jej powstania w 2018 r. patronuje dziennik „Rzeczpospolita”. Tym razem kontynuowano wątek e-commerce w Europie, który, jak podkreśla Piotr Jabłoński, dyrektor departamentu finansowania handlu w Banku BNP Paribas, miał się całkiem dobrze jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej