Aktualizacja: 15.12.2021 08:07 Publikacja: 15.12.2021 14:25
Foto: Adobe Stock
Pandemia COVID-19 wymusiła konieczność dostosowania się do licznych zmian zarówno przez pracodawców, jak i pracowników. Zasady polityki bezpieczeństwa w celu przeciwdziałania szerzeniu się wirusa SARS-CoV-2 zaczęły odgrywać kluczową rolą w relacjach gospodarczych. W związku z tym pojawiła się wątpliwość, jak daleko może sięgać odpowiedzialność pracownika za uchybienie zasadom polityki bezpieczeństwa kluczowego klienta przedsiębiorstwa. W szczególności czy naruszenie polityk nie u pracodawcy, a u zewnętrznego kontrahenta, uzasadnia rozwiązanie umowy o pracę.
Sezon urlopowy to często wyzwanie dla działów kadr. Ustalenie planu urlopów tak, by zachować ciągłość pracy, byw...
Aby ruchomy rozkład czasu pracy stanowił realny benefit, pracodawcy powinni ustalić przedział godzin, w jakim pr...
Pracodawca nie może wysłać pracownika na urlop wypoczynkowy wbrew jego woli. Wyjątki są nieliczne i ściśle okreś...
Odwołanie z urlopu może być kosztowne. Firma, która coroczne uzgodnienia dotyczące terminów urlopów traktuje jak...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do 10. lipca związki zawodowe powinny przekazać pracodawcy informację o liczbie swoich członków. Od tego zależą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas