Aktualizacja: 15.12.2021 08:07 Publikacja: 15.12.2021 14:25
Foto: Adobe Stock
Pandemia COVID-19 wymusiła konieczność dostosowania się do licznych zmian zarówno przez pracodawców, jak i pracowników. Zasady polityki bezpieczeństwa w celu przeciwdziałania szerzeniu się wirusa SARS-CoV-2 zaczęły odgrywać kluczową rolą w relacjach gospodarczych. W związku z tym pojawiła się wątpliwość, jak daleko może sięgać odpowiedzialność pracownika za uchybienie zasadom polityki bezpieczeństwa kluczowego klienta przedsiębiorstwa. W szczególności czy naruszenie polityk nie u pracodawcy, a u zewnętrznego kontrahenta, uzasadnia rozwiązanie umowy o pracę.
Możliwość wykonywania pracy na rzecz osoby trzeciej (outsourcing) przez cudzoziemca zależy od modelu współpracy.
Wbrew zapowiedziom ws. zmian w zatrudnianiu pracowników, pracodawcy nie będą musieli podawać informacji o wynagr...
Urlopy bezpłatne powodują zawieszenie stosunku pracy w obszarze obowiązków pracowniczych, jednak nie następuje t...
Zakres obowiązków i miejsce wykonywania pracy przy rozszerzeniu stosunku pracy mogą się różnić - orzekł Sąd Najw...
Bieg miesięcznego terminu rozpoczyna się dopiero od chwili, w której pracodawca uzyskał wiarygodne informacje, u...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas