Aktualizacja: 16.06.2021 14:35 Publikacja: 16.06.2021 16:30
Foto: AdobeStock
Pracodawca, który otrzymał informację o wypadku pracownika, powinien powołać zespół powypadkowy. Obowiązkiem tego zespołu jest podjęcie niezwłocznych działań zmierzających do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku. Od sprawności i szybkości tych działań dużo zależy. Każdy dzień zwłoki może przyczynić się do stopniowej utraty cennych informacji, w tym ich zniekształcenia. W szczególności dotyczy to świadków zdarzenia, którzy są – obok monitoringu wizyjnego – szczególnie cennym źródłem informacji.
Możliwość wykonywania pracy na rzecz osoby trzeciej (outsourcing) przez cudzoziemca zależy od modelu współpracy.
Wbrew zapowiedziom ws. zmian w zatrudnianiu pracowników, pracodawcy nie będą musieli podawać informacji o wynagr...
Urlopy bezpłatne powodują zawieszenie stosunku pracy w obszarze obowiązków pracowniczych, jednak nie następuje t...
Zakres obowiązków i miejsce wykonywania pracy przy rozszerzeniu stosunku pracy mogą się różnić - orzekł Sąd Najw...
Bieg miesięcznego terminu rozpoczyna się dopiero od chwili, w której pracodawca uzyskał wiarygodne informacje, u...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas