Aktualizacja: 19.06.2025 14:55 Publikacja: 02.05.2025 14:00
Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny Polskiej Izby Handlu
Foto: tvrp.pl
Dobra pogoda na majówkę zapowiada wzrost sprzedaży żywności związanej z biesiadowaniem, a sklepy spodziewają się wzrostu sprzedaży napojów, piwa, choć wódki nieco mniej, zapowiada w programie Magazyn o Biznesie Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, w rozmowie z red. Aleksandrą Ptak-Iglewską. Wzrośnie też sprzedaż lodów, akcesoriów i produktów do grilla też na pewno. Wszystko, pod warunkiem, „że będzie ładnie”. Mamy w tym roku nietypową sytuację z uwagi na to, że majówka przychodzi półtora tygodnia po Wielkiejnocy, i w końcu kwietnia wystąpiła kumulacja, dlatego wzrost sprzedaży z powodu majówki nie będzie aż tak widoczny, jak wtedy, gdy jest to jedyne święto w miesiącu.
- Żeby Polska nie była tylko hubem logistycznym, ale żeby uczestniczyła w odbudowie Ukrainy, potrzebne są działa...
Jak wygląda dzisiaj rynek scenariopisarski w Polsce? Czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać scenariusz?...
Bardzo zimny maj nie przysłużył się plonom, Na szczęście zaczęło padać
Rząd Friedricha Merza na razie bardziej skupia się na sprawach zagranicznych niż gospodarce. Współpraca z nowym...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Jak oszczędzać w czasie spadających stóp procentowych? - Właśnie w momencie, gdy widzimy, że realnie tracimy swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas