Aktualizacja: 17.05.2025 01:44 Publikacja: 02.05.2025 14:00
Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny Polskiej Izby Handlu
Foto: tvrp.pl
Dobra pogoda na majówkę zapowiada wzrost sprzedaży żywności związanej z biesiadowaniem, a sklepy spodziewają się wzrostu sprzedaży napojów, piwa, choć wódki nieco mniej, zapowiada w programie Magazyn o Biznesie Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, w rozmowie z red. Aleksandrą Ptak-Iglewską. Wzrośnie też sprzedaż lodów, akcesoriów i produktów do grilla też na pewno. Wszystko, pod warunkiem, „że będzie ładnie”. Mamy w tym roku nietypową sytuację z uwagi na to, że majówka przychodzi półtora tygodnia po Wielkiejnocy, i w końcu kwietnia wystąpiła kumulacja, dlatego wzrost sprzedaży z powodu majówki nie będzie aż tak widoczny, jak wtedy, gdy jest to jedyne święto w miesiącu.
- Czym jest obniżka stóp? Obniżka stóp jest sygnałem, na który czeka niezdecydowany klient, który potrzebuje teg...
- Nowym trendem jest, że klienci często podążają za kierunkami promowanymi przez influencerów. Natomiast później...
Znów mamy intensywną akcję kredytową. To znaczy, że liczymy na obniżki oprocentowania i jesteśmy optymistami
Na 99 proc. nie grozi nam już pięcioprocentowy wzrost cen
Nastroje konsumentów w dół, ale wskaźnik PMI w górę. - Inwestorów już nie zaskakuje duża zmienność. Zaskakują za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas