Reklama

Sprycha: polskie firmy nie chcą być tylko hubem dla Ukrainy

- Żeby Polska nie była tylko hubem logistycznym, ale żeby uczestniczyła w odbudowie Ukrainy, potrzebne są działania na poziomie rządowym – mówi Iwona Sprycha, partnerka w dziale Deal Advisory w KPMG w Polsce w Magazynie o Biznesie w rozmowie z red. Aleksandrą Ptak-Iglewską.

Publikacja: 13.06.2025 14:00

Iwona Sprycha, Partner w Dziale Deal Advisory w KPMG w Polsce

Iwona Sprycha, Partner w Dziale Deal Advisory w KPMG w Polsce

Foto: tvrp.pl

- Oczywiście ze względu na nasze położenie geograficzne, jesteśmy hubem logistycznym i koordynacyjnym dla odbudowy Ukrainy. Przy czym nie jest to absolutnie pozycja, która jest satysfakcjonująca dla naszych klientów - mówi Iwona Sprycha, partnerka w dziale Deal Advisory w KPMG w Polsce. - Dlatego chcieliby tak naprawdę brać udział w strategicznych projektach odbudowy. Właśnie ci klienci prowadzą już aktywne rozmowy w celu pozyskania tych projektów. Na tym etapie są to rozmowy z polskimi jednostkami rządowymi, z organizacjami prorozwojowymi. I zdecydowanie, by Polska faktycznie nie była tylko hubem logistycznym, ale żeby uczestniczyła w odbudowie, potrzebne są działania na poziomie rządowym oraz instrumenty wspierające polskich inwestorów.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Magazyn o biznesie
Pułapki wakacyjne w finansach
Reklama
Magazyn o biznesie
Kulik: walka z długami alimentacyjnymi idzie w złym kierunku
Magazyn o biznesie
Kruk: wiara w siebie jest bardziej kluczowa niż szczęście
Magazyn o biznesie
Drożyzny (raczej) nie będzie. Deszcze ulżyły rolnictwu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Magazyn o biznesie
Niemcy: pierwsze reakcje na polskie wybory i ociężały start programu pobudzenia gospodarki
Reklama
Reklama
Reklama