Reklama

Adam Leszkiewicz – markę PGZ czeka wzmocnienie

Produkty będziemy przypisywali spółkom według ich kompetencji – deklaruje szef PGZ.

Publikacja: 12.09.2025 14:00

Adam Leszkiewicz, prezes Polskiej Grupy Zbroniejowej

Adam Leszkiewicz, prezes Polskiej Grupy Zbroniejowej

Foto: podcasty.rp.pl

– Żeby zbudować dobrą grupę kapitałową, trzeba ją zintegrować, pokazać wspólne synergie i wzmocnić markę Polska Grupa Zbrojeniowa. Oczywiście szanując marki pojedynczych spółek, takich jak Mesko czy Huta Stalowa Wola – mówi Adam Leszkiewicz, prezes Polskiej Grupy Zbrojeniowej, gość Marcina Piaseckiego.

– Z naszym doradcą uruchomiliśmy projekt dotyczący budowania strategii produktowej. Z poszczególnymi spółkami będziemy próbowali uzgadniać ich najlepsze kompetencje i opierając się na tym przypisywać im produkty. Chodzi między innymi o uniknięcie wewnętrznej rywalizacji, gdzie na przykład będą polonizowane czołgi K2. To powinno wynikać po prostu z kompetencji czy z infrastruktury – dodaje gość Marcina Piaseckiego.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Magazyn o biznesie
Czy sztuczna inteligencja może być bańką?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Magazyn o biznesie
USA-Chiny: to tylko chwilowe zawieszenie broni
Magazyn o biznesie
Tracz: ucieczka biznesu norek na Ukrainę to mity
Magazyn o biznesie
Silna korekta na złocie. Co się dzieje na rynku złota?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Magazyn o biznesie
Sukcesy i porażki gospodarcze koalicji rządzącej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama