Aktualizacja: 28.06.2025 15:28 Publikacja: 05.01.2022 13:33
Liczba mobilnych internautów stale wzrasta. Jednocześnie aż 70 proc. kupujących rezygnuje z dokończenia zakupów na komórce.
Foto: Adobe Stock
Problem to m.in. nieprawidłowy design serwisu względem ekranów telefonów oraz powolne działanie. Wyzwanie jest potężne, bowiem m-commerce (zakupy internetowe na urządzeniach mobilnych) to wiodący trend w branży. Klienci polskiego e-commerce to w większości właśnie użytkownicy smartfonów. Dane wskazują, że liczba mobilnych internautów stale wzrasta. Jednocześnie aż 70 proc. kupujących rezygnuje z dokończenia zakupów na komórce. Eksperci twierdzą, że usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń mobilnych mogłoby znacząco przyczynić się do zwiększenia przychodów.
Dziś przestaną działać konta użytkowników na ceidg.gov.pl. Narzędzia oferowane przedsiębiorcom w tym serwisie pr...
Ataki ransomware, czyli szyfrujące pliki na komputerach bądź wykradające cenne dane i wymuszające od ofiar zapła...
Nowe badanie przeprowadzone przez IBM, dotyczące transformacji chmurowej, wykazało istotną zmianę potrzeb biznes...
Cyberataki, których od momentu wybuchu pandemii doświadczyło pół miliona Polaków, to piąte najpoważniejsze zagro...
W erze cyfrowego obiegu dokumentów średnie firmy wciąż są mocno przywiązane do papieru.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas