E-sklepom przez smartfony umykają gigantyczne przychody

Nawet 231 mln euro może wynosić utracony przychód sklepów internetowych z powodu barier związanych ze złym doświadczeniem użytkownika na smartfonie – wynika z przeprowadzonego właśnie przez Google i firmę E-point audytu.

Publikacja: 05.01.2022 13:33

Liczba mobilnych internautów stale wzrasta. Jednocześnie aż 70 proc. kupujących rezygnuje z dokończe

Liczba mobilnych internautów stale wzrasta. Jednocześnie aż 70 proc. kupujących rezygnuje z dokończenia zakupów na komórce.

Foto: Adobe Stock

Problem to m.in. nieprawidłowy design serwisu względem ekranów telefonów oraz powolne działanie. Wyzwanie jest potężne, bowiem m-commerce (zakupy internetowe na urządzeniach mobilnych) to wiodący trend w branży. Klienci polskiego e-commerce to w większości właśnie użytkownicy smartfonów. Dane wskazują, że liczba mobilnych internautów stale wzrasta. Jednocześnie aż 70 proc. kupujących rezygnuje z dokończenia zakupów na komórce. Eksperci twierdzą, że usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń mobilnych mogłoby znacząco przyczynić się do zwiększenia przychodów.

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Ceidg.gov.pl kończy swój żywot. Czas na biznes.gov.pl. Sam rejestr CEIDG zostaje
Inwestycje
Firmy z tej branży najbardziej podatne na cyberokup
Inwestycje
Usługi chmurowe od wielu dostawców – tego szukają firmy
Inwestycje
Firmy mniej odporne na cyberataki. Specjalistów jak na lekarstwo
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Inwestycje
Cyfrowy obieg dokumentów czy wciąż papier?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką