Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa

Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sektorach opartych na innowacjach i technologii.

Publikacja: 19.08.2024 13:14

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Foto: tv.rp.pl

Oskar Gińko, partner, polski i europejski rzecznik patentowy w kancelarii AOMB, wyjaśnia czym jest patent, jakie są jego funkcje w kontekście przedsiębiorstwa oraz jakie korzyści płyną z posiadania patentów. Omówi korzyści i ryzyka związane z licencjonowaniem patentów oraz trendy w dziedzinie ochrony patentowej, które mogą wpłynąć na strategie biznesowe w przyszłości.

Czym jest patent?

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?
Nawigator prawny
Unikaj ryzyka: Sprawdź kontrahenta zanim podpiszesz umowę
Nawigator prawny
Jak negatywne opinie mogą wpłynąć na Twój Biznes? Zarządzanie reputacją online
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Nawigator prawny
Korzystanie z AI w pracy – prawne aspekty i praktyczne porady
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką