Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa

Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sektorach opartych na innowacjach i technologii.

Publikacja: 19.08.2024 13:14

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Foto: tv.rp.pl

Oskar Gińko, partner, polski i europejski rzecznik patentowy w kancelarii AOMB, wyjaśnia czym jest patent, jakie są jego funkcje w kontekście przedsiębiorstwa oraz jakie korzyści płyną z posiadania patentów. Omówi korzyści i ryzyka związane z licencjonowaniem patentów oraz trendy w dziedzinie ochrony patentowej, które mogą wpłynąć na strategie biznesowe w przyszłości.

Czym jest patent?

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?
Nawigator prawny
Unikaj ryzyka: Sprawdź kontrahenta zanim podpiszesz umowę
Nawigator prawny
Jak negatywne opinie mogą wpłynąć na Twój Biznes? Zarządzanie reputacją online
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Nawigator prawny
Korzystanie z AI w pracy – prawne aspekty i praktyczne porady
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń