Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa

Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sektorach opartych na innowacjach i technologii.

Publikacja: 19.08.2024 13:14

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Foto: tv.rp.pl

Oskar Gińko, partner, polski i europejski rzecznik patentowy w kancelarii AOMB, wyjaśnia czym jest patent, jakie są jego funkcje w kontekście przedsiębiorstwa oraz jakie korzyści płyną z posiadania patentów. Omówi korzyści i ryzyka związane z licencjonowaniem patentów oraz trendy w dziedzinie ochrony patentowej, które mogą wpłynąć na strategie biznesowe w przyszłości.

Czym jest patent?

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nawigator prawny
Równość, wolność słowa i dress code: Praktyczne aspekty prawa pracy w polskich firmach
Nawigator prawny
Jak bezpiecznie wynająć mieszkanie? Zasiedzenie, eksmisja i wynajem krótkoterminowy
Nawigator prawny
Praca zdalna pod lupą: obowiązki, kontrola, koszty
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?