Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa

Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sektorach opartych na innowacjach i technologii.

Publikacja: 19.08.2024 13:14

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Oskar Gińko, Kancelaria AOMB

Foto: tv.rp.pl

Oskar Gińko, partner, polski i europejski rzecznik patentowy w kancelarii AOMB, wyjaśnia czym jest patent, jakie są jego funkcje w kontekście przedsiębiorstwa oraz jakie korzyści płyną z posiadania patentów. Omówi korzyści i ryzyka związane z licencjonowaniem patentów oraz trendy w dziedzinie ochrony patentowej, które mogą wpłynąć na strategie biznesowe w przyszłości.

Czym jest patent?

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?
Nawigator prawny
Unikaj ryzyka: Sprawdź kontrahenta zanim podpiszesz umowę
Nawigator prawny
Jak negatywne opinie mogą wpłynąć na Twój Biznes? Zarządzanie reputacją online
Nawigator prawny
Korzystanie z AI w pracy – prawne aspekty i praktyczne porady
Nawigator prawny
Granice reklamy – etyczne i prawne aspekty promowania marki
Nawigator prawny
Reklamacja konsumenta kierowana do przedsiębiorców