Chiny: Proszek w reklamie z czarnoskórego robi Azjatę

Reklama chińskiego proszku do prania przedstawia scenkę w trakcie której czarnoskóry mężczyzna po wypraniu w reklamowanym proszku zmienia się w Azjatę. Firma przekonuje, że nie jest to rasizm i ocenia, że zagraniczni krytycy jej działań są "zbyt wrażliwi".

Aktualizacja: 28.05.2016 13:20 Publikacja: 28.05.2016 13:10

Chiny: Proszek w reklamie z czarnoskórego robi Azjatę

Foto: YouTube

Proszek marki Qiaobi pokazuje czarnoskórego mężczyznę gwiżdżącego na młodą Azjatkę, która przywołuje go do siebie, wrzuca do ust kapsułkę proszku i wpycha mężczyznę do pralki.

Po wypraniu z pralki wychodzi Azjata.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku