Reklama

Chiny: Proszek w reklamie z czarnoskórego robi Azjatę

Reklama chińskiego proszku do prania przedstawia scenkę w trakcie której czarnoskóry mężczyzna po wypraniu w reklamowanym proszku zmienia się w Azjatę. Firma przekonuje, że nie jest to rasizm i ocenia, że zagraniczni krytycy jej działań są "zbyt wrażliwi".

Aktualizacja: 28.05.2016 13:20 Publikacja: 28.05.2016 13:10

Chiny: Proszek w reklamie z czarnoskórego robi Azjatę

Foto: YouTube

Proszek marki Qiaobi pokazuje czarnoskórego mężczyznę gwiżdżącego na młodą Azjatkę, która przywołuje go do siebie, wrzuca do ust kapsułkę proszku i wpycha mężczyznę do pralki.

Po wypraniu z pralki wychodzi Azjata.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama