Reklama

Polskie firmy promują się w Azji Południowo-Wschodniej

Kraje Południowo-Wschodniej Azji są atrakcyjnym kierunkiem dla polskiego eksportu, w tym dla eksporterów z branży żywnościowej.

Publikacja: 19.04.2015 11:51

Polskie firmy promują się w Azji Południowo-Wschodniej

Foto: Bloomberg

Delegacja polskich firm reprezentujących ten właśnie sektor uczestniczy w misji gospodarczej zorganizowanej przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) do Wietnamu, Indonezji i Malezji.

W wyjeździe biorą udział reprezentanci sektora mleczarskiego, producenci i eksporterzy słodyczy, mięsa oraz piwa, a także polski importer kawy. W Wietnamie przedsiębiorcy uczestniczyli w konferencji „Made In Poland - cooperation opportunities for Vietnamese companies", w której wzięło udział także ponad 120 wietnamskich firm oraz przedstawicieli instytucji rządowych z Wietnamu. Okazję do nawiązania relacji biznesowych dały także zorganizowane rozmowy B2B. 15 kwietnia polskie firmy zaprezentowały swoją ofertę na stoisku narodowym podczas targów Wietnam Expo.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Reklama
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Reklama
Reklama
Reklama