Polskie firmy promują się w Azji Południowo-Wschodniej

Kraje Południowo-Wschodniej Azji są atrakcyjnym kierunkiem dla polskiego eksportu, w tym dla eksporterów z branży żywnościowej.

Publikacja: 19.04.2015 11:51

Polskie firmy promują się w Azji Południowo-Wschodniej

Foto: Bloomberg

Delegacja polskich firm reprezentujących ten właśnie sektor uczestniczy w misji gospodarczej zorganizowanej przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) do Wietnamu, Indonezji i Malezji.

W wyjeździe biorą udział reprezentanci sektora mleczarskiego, producenci i eksporterzy słodyczy, mięsa oraz piwa, a także polski importer kawy. W Wietnamie przedsiębiorcy uczestniczyli w konferencji „Made In Poland - cooperation opportunities for Vietnamese companies", w której wzięło udział także ponad 120 wietnamskich firm oraz przedstawicieli instytucji rządowych z Wietnamu. Okazję do nawiązania relacji biznesowych dały także zorganizowane rozmowy B2B. 15 kwietnia polskie firmy zaprezentowały swoją ofertę na stoisku narodowym podczas targów Wietnam Expo.

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką