Aktualizacja: 21.01.2015 17:18 Publikacja: 21.01.2015 15:56
Czarne skrzynki samolotu AirAsia, który 28 grudnia zeszłego roku runął do Morza Jawajskiego
Foto: AFP
Alarmy ostrzegawcze miały włączyć się w kokpicie samolotu AirAsia o numerze QZ8501 w momencie, gdy piloci starali się ustabilizować samolot tuż przed jego upadkiem do Morza Jawajskiego. Jeden z alarmów dotyczył tzw. przeciągnięcia czyli utraty siły nośnej samolotu.
Jeden ze śledczych badających przyczynę katastrofy maszyny malezyjskich linii lotniczych powiedział agencji AFP, że sekwencja kilku alarmów ostrzegawczych była słyszalna w nagraniach z czarnych skrzynek Airbusa. - Alarmy ostrzegawcze, można powiedzieć, wyły podczas gdy oni (pierwszy i drugi pilot) starali się "odzyskać maszynę" - powiedział śledczy. Dodał, że ostrzeżenia trwały "jakiś czas".
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas