Aktualizacja: 29.06.2025 02:26 Publikacja: 19.10.2019 11:32
Foto: Pawilon Międzynarodowy na International Horticultural Exhibition 2019 r. w Pekinie. Fot. Jacek Strzelecki
Myśląc o inwestowaniu w Chinach należy mieć na uwadze, że biznes tam (i w ogóle w Azji) opiera się na swoistej odmianie relacyjności. Od pierwszego spotkania, które my prawdopodobnie będziemy postrzegać jako stratę czasu rozpoczyna się proces poznawczy. Ma on na celu ustalenie jaką mamy „twarz”. Nie można go ani skrócić, ani obejść. On się zaczyna, i czy nam się to podoba, czy nie, będzie się toczył według reguł, które bezwzględnie trzeba poznać i zrozumieć. W przeciwnym razie nie ma czego szukać w chińskim biznesie.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas