5 najczęstszych błędów w promocji polskiej żywności w Chinach

Tylko w ostatnich dziesięciu latach setki polskich firm wzięły udział w dziesiątkach wystaw handlowych i w kilku kampaniach promocyjnych w Chinach. Pomimo tego ogólny bilans handlowy Polski z Chinami wynosi 1:12, a w żywności ta relacja to 1:2.

Publikacja: 11.01.2020 00:15

5 najczęstszych błędów w promocji polskiej żywności w Chinach

Foto: Polskie stoisko na targach Anufood 2018 w Pekinie, młodzi Chińczycy obserwują przygotowywanie przez polskich kucharzy kopytek. Fot. Jacek Strzelecki

Te niekorzystne proporcje można dość łatwo zmienić. Trzeba tylko zrozumieć, gdzie popełniamy błąd.

Kraj priorytetowy

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii