Reklama

5 najczęstszych błędów w promocji polskiej żywności w Chinach

Tylko w ostatnich dziesięciu latach setki polskich firm wzięły udział w dziesiątkach wystaw handlowych i w kilku kampaniach promocyjnych w Chinach. Pomimo tego ogólny bilans handlowy Polski z Chinami wynosi 1:12, a w żywności ta relacja to 1:2.

Publikacja: 11.01.2020 00:15

5 najczęstszych błędów w promocji polskiej żywności w Chinach

Foto: Polskie stoisko na targach Anufood 2018 w Pekinie, młodzi Chińczycy obserwują przygotowywanie przez polskich kucharzy kopytek. Fot. Jacek Strzelecki

Te niekorzystne proporcje można dość łatwo zmienić. Trzeba tylko zrozumieć, gdzie popełniamy błąd.

Kraj priorytetowy

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Reklama
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Reklama
Reklama
Reklama