Aktualizacja: 19.04.2025 21:35 Publikacja: 02.03.2020 11:04
Foto: Handel mięsem na jednej z osiedlowych uliczek w centrum Szanghaju. Fot. Jacek Strzelecki.
Bioasekuracja, dobrostan czy zielona produkcja odgrywają aktualnie na chińskim rynku żywności coraz większe znaczenie w rozmowach handlowych. W przypadku produktów premium są to pierwszej ważności informacje jakich będzie oczekiwał chiński partner. Tymczasem wiele polskich firm produkujących żywność (ale również napoje) myślących o eksporcie do Chin lekceważy tę sferę. Uznają one, że mają na tyle dobry produkt, że obroni się on sam. Coraz częściej takie podejście się nie sprawdza.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas