Aktualizacja: 07.06.2025 08:57 Publikacja: 09.01.2022 15:11
Wejście do targowiska Gwangjang w Seulu.
Foto: aaron90311
Jak wynika z ostatnich badań ośrodka Pew Research Center, dobrobyt materialny jest wiodącym źródłem sensu życia respondentów z Korei Południowej. Jednocześnie Koreańczycy są społeczeństwem wysoce zorientowanym na wspólnotę. Otoczenie i jego ocena ma ogromny wpływ na zachowanie jednostek. Dlatego południowokoreańscy konsumenci tak bardzo starają się upodabniać do siebie. Podobny wygląd i zachowanie dają im poczucie akceptacji i bycia częścią grupy. Nie jest więc przypadkiem, że będąc w Korei Południowej na drogach zaobserwujemy głównie samochody w kilku standardowych kolorach, tj. czarnym, białym i srebrnym. Wyjątek stanowią pomarańczowe taksówki. Każdy inny kolor będzie wyróżniał się, co dla Koreańczyków może wiązać się z poczuciem wykluczenia.
W zeszłorocznym raporcie PwC opracowanym we współpracy z PFR TFI Indie znalazły się na pierwszym miejscu wśród n...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Kraje dobrze współpracujące z Chinami robią na tym nieprawdopodobne biznesy, a my z jednej strony mamy olbrzymie...
Czy inteligentne targi w Hongkongu to kierunek spotkań biznesowych i handlowych, który będzie się dynamicznie ro...
Niemcy, Czechy, Ukraina oraz Rosja są najchętniej wybierane przez polskich przedsiębiorców na zagraniczne lokali...
Od 2017 roku Polska utrzymuje pozycję drugiego partnera handlowego Czech. Z polskiego punktu widzenia Czechy do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas