Bliski Wschód jest otwarty na polskie artykuły spożywcze

Polscy producenci żywności widzą możliwości rozwoju sprzedaży na Bliskim Wschodzie. Za nimi obiecujące spotkania na największych globalnych targach żywności Gulfood w Dubaju.

Publikacja: 23.03.2023 11:25

Tegoroczna edycja targów Gulfood w Dubaju pod względem frekwencyjnym była rekordowa.

Tegoroczna edycja targów Gulfood w Dubaju pod względem frekwencyjnym była rekordowa.

Foto: Jacek Strzelecki

W tegorocznych targach żywności Gulfood w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (ZEA) wzięło udział 65 polskich producentów żywności oraz napojów. Stoisko narodowe pod hasłem „Poland tastes good” zorganizował Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR). Do tego trzeba doliczyć jeszcze misję drobiarską zorganizowaną przez Związek Polskie Mięso (ZPM).

MŚP na stoisku narodowym

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii