Aktualizacja: 29.02.2016 22:17 Publikacja: 29.02.2016 22:17
Foto: 123RF
Rosnąca popularnością cieszą się bowiem relacje z tego, jak pożywiają się koty. Najnowszy trend kryje się pod nazwą "mukbang", pochodzi od połączenia dwóch określeń "muk-da" oznaczającego jedzenie oraz "bang-song" - nadawanie.
Rozmaite "bangi" są od pewnego czasu popularne w południowokoreańskim internecie. W kraju rośnie liczba osób mieszkających samotnie, dlatego coraz częściej można znaleźć programy dla chcących wspólnie coś wypić (sool bang), a nawet razem z innymi odrobić lekcje (study bang). Największą oglądalność miały do tej pory mukbangi z udziałem ludzi. Audycje polegają na tym, że bloger przed ekranem komputera coś je i rozmawia ze swoimi widzami. Niektórzy są tak popularni, że własne kanały w serwisie Afreeca TV przynoszą im nawet kwotę, będącą równowartością ponad 6300 zł za odcinek. Tyle potrafi otrzymać gwiazda tej kulinarnej TV w wersji 2.0, czternastoletni Kim Sung-jin. Swoje audycje w których spożywa posiłki na oczach internautami przygotowuje od 3 lat. W serwisie można go znaleźć pod nickiem Patoo.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas