Reklama

Koty jedzą w internecie

Internauci w Korei Południowej mają nowe hobby. Oglądają jedzące koty.

Publikacja: 29.02.2016 22:17

Koty jedzą w internecie

Foto: 123RF

Rosnąca popularnością cieszą się bowiem relacje z tego, jak pożywiają się koty. Najnowszy trend kryje się pod nazwą "mukbang", pochodzi od połączenia dwóch określeń "muk-da" oznaczającego jedzenie oraz "bang-song" - nadawanie.

Rozmaite "bangi" są od pewnego czasu popularne w południowokoreańskim internecie. W kraju rośnie liczba osób mieszkających samotnie, dlatego coraz częściej można znaleźć programy dla chcących wspólnie coś wypić (sool bang), a nawet razem z innymi odrobić lekcje (study bang). Największą oglądalność miały do tej pory mukbangi z udziałem ludzi. Audycje polegają na tym, że bloger przed ekranem komputera coś je i rozmawia ze swoimi widzami. Niektórzy są tak popularni, że własne kanały w serwisie Afreeca TV przynoszą im nawet kwotę, będącą równowartością ponad 6300 zł za odcinek. Tyle potrafi otrzymać gwiazda tej kulinarnej TV w wersji 2.0, czternastoletni Kim Sung-jin. Swoje audycje w których spożywa posiłki na oczach internautami przygotowuje od 3 lat. W serwisie można go znaleźć pod nickiem Patoo.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Reklama
Reklama
Reklama