Rosnąca popularnością cieszą się bowiem relacje z tego, jak pożywiają się koty. Najnowszy trend kryje się pod nazwą "mukbang", pochodzi od połączenia dwóch określeń "muk-da" oznaczającego jedzenie oraz "bang-song" - nadawanie.
Rozmaite "bangi" są od pewnego czasu popularne w południowokoreańskim internecie. W kraju rośnie liczba osób mieszkających samotnie, dlatego coraz częściej można znaleźć programy dla chcących wspólnie coś wypić (sool bang), a nawet razem z innymi odrobić lekcje (study bang). Największą oglądalność miały do tej pory mukbangi z udziałem ludzi. Audycje polegają na tym, że bloger przed ekranem komputera coś je i rozmawia ze swoimi widzami. Niektórzy są tak popularni, że własne kanały w serwisie Afreeca TV przynoszą im nawet kwotę, będącą równowartością ponad 6300 zł za odcinek. Tyle potrafi otrzymać gwiazda tej kulinarnej TV w wersji 2.0, czternastoletni Kim Sung-jin. Swoje audycje w których spożywa posiłki na oczach internautami przygotowuje od 3 lat. W serwisie można go znaleźć pod nickiem Patoo.