- Spółka planuje wprowadzić system nagradzania dla pracowników zatrudnionych w dziale sprzedaży, którzy pozyskują oraz ściśle współpracują z jej klientami. Założeniem systemu ma być uzyskanie przez spółkę udziału w przychodach uzyskanych od klientów zdobytych przez konkretnych pracowników w okresie po ustaniu stosunku pracy. System ma motywować pracowników do pozostania w zatrudnieniu w firmie, a także do pozostania klientów zdobytych i obsługiwanych przez konkretnych pracowników. Zarząd przyjął, że świadczenie pieniężne będzie miało charakter uznaniowy, tj. będzie stanowić nagrodę przysługującą pracownikom pozostającym w zatrudnieniu przez co najmniej pięć lat. Świadczenie to będzie wypłacane transzami przez okres dwóch lat, liczony od dnia zakończenia stosunku pracy. Jego wysokość w każdym roku ma być uzależniona od wartości aktywów netto klientów danego pracownika, który pozostałby w portfelu spółki. Wypłata świadczenia następowałaby po spełnieniu łącznie następujących warunków: zatrudnienie w firmie przez co najmniej pięć lat, pozostanie klientów oraz ich aktywów pozyskanych przez pracowników po zakończeniu zatrudnienia. Wcześniejsze (tj. przed upływem pięć lat) zakończenie pracy, czy też rozwiązanie umowy w trybie dyscyplinarnym (nawet po upływie pięć lat), pozbawi pracowników prawa do nagrody.