Reklama
Rozwiń
Reklama

Działania marketingowe w podatkowych kosztach

Niektóre wydatki związane z konferencją sprzedażową mogą nosić znamiona reprezentacji. Oznacza to, że nie zostaną one ujęte przez organizatora w kosztach uzyskania przychodów.

Publikacja: 30.05.2021 06:00

Działania marketingowe w podatkowych kosztach

Foto: Adobe Stock

Spółka, która chce skutecznie konkurować na rynku z innymi podmiotami, musi podejmować różne działania o charakterze marketingowym, których celem jest dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych klientów, poprzez zapoznanie ich z informacjami na temat oferowanych przez siebie produktów. Niewątpliwie jednym z popularniejszych sposobów na łatwe dotarcie do klienta jest organizacja konferencji sprzedażowych, na których klienci mogą poznać zalety oferowanych przez spółkę produktów, co może przyczynić się do podjęcia decyzji o ich zakupie. Organizacja takiego przedsięwzięcia wiąże się jednak z poniesieniem pewnych wydatków. Co do zasady, spółka zaliczy je do kosztów uzyskania przychodów, jeśli nie będą one posiadały znamion wydatków o charakterze reprezentacyjnym.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Odsetki tylko za pół roku kontroli
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Reklama
Reklama