Aktualizacja: 30.05.2021 06:00 Publikacja: 30.05.2021 06:00
Foto: Adobe Stock
Spółka, która chce skutecznie konkurować na rynku z innymi podmiotami, musi podejmować różne działania o charakterze marketingowym, których celem jest dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych klientów, poprzez zapoznanie ich z informacjami na temat oferowanych przez siebie produktów. Niewątpliwie jednym z popularniejszych sposobów na łatwe dotarcie do klienta jest organizacja konferencji sprzedażowych, na których klienci mogą poznać zalety oferowanych przez spółkę produktów, co może przyczynić się do podjęcia decyzji o ich zakupie. Organizacja takiego przedsięwzięcia wiąże się jednak z poniesieniem pewnych wydatków. Co do zasady, spółka zaliczy je do kosztów uzyskania przychodów, jeśli nie będą one posiadały znamion wydatków o charakterze reprezentacyjnym.
Aby ustalić, jakie sprzęty i narzędzia zaliczają się do urządzeń przemysłowych, trzeba posiłkować się rozstrzygn...
Wykorzystywane na budowach zestawy kontenerowe służą celom przemysłowym. Najemcy takich zestawów, przy wypłacie...
Podważenie przez organ sposobu rozliczania podatku u źródła może być dla podatnika wyzwaniem, dlatego kluczowe j...
Obowiązek sporządzania sprawozdań finansowych dotyczy firm, które muszą prowadzić księgi rachunkowe zgodnie z us...
W metodzie kasowej rozliczania PIT podatnik wykaże przychód dopiero w momencie faktycznego otrzymania zapłaty. K...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas