Aktualizacja: 17.11.2019 20:20 Publikacja: 17.11.2019 00:01
Foto: Adobe Stock
W dzisiejszych czasach wydatki na budowanie wizerunku firmy czy akcje społecznie użyteczne dla wielu przedsiębiorców stają się nie mniej ważne jak inwestycje w nowe maszyny, technologie czy budynki. Firmy już wiedzą, że to jak marka postrzegana jest na rynku, także przez konsumentów, w dłuższej perspektywie może przełożyć się na jej zyski. I nie szczędzą pieniędzy na nietypowe formy budowania wizerunku jak np. pikniki promujące zdrowy styl życia czy inicjatywy użyteczne społecznie.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas