Aktualizacja: 17.11.2019 20:20 Publikacja: 17.11.2019 00:01
Foto: Adobe Stock
W dzisiejszych czasach wydatki na budowanie wizerunku firmy czy akcje społecznie użyteczne dla wielu przedsiębiorców stają się nie mniej ważne jak inwestycje w nowe maszyny, technologie czy budynki. Firmy już wiedzą, że to jak marka postrzegana jest na rynku, także przez konsumentów, w dłuższej perspektywie może przełożyć się na jej zyski. I nie szczędzą pieniędzy na nietypowe formy budowania wizerunku jak np. pikniki promujące zdrowy styl życia czy inicjatywy użyteczne społecznie.
W tym roku podatnik samodzielnie rozliczy dochody z inwestycji w fundusze kapitałowe w zeznaniu PIT-38. Termin m...
Wynagrodzenie za zakaz konkurencji należy zakwalifikować do tego samego źródła przychodów, z którego osoba objęt...
Pracownik wykonujący pracę zdalną, mieszkający poza miejscowością, w której znajduje się zakład pracy, ma prawo...
Podatnik zwolniony podmiotowo z VAT nie musi udokumentować fakturą bądź rachunkiem odprzedaży nadwyżki energii e...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Przedsiębiorca może wprowadzić do firmy i rozliczyć w kosztach uzyskania przychodów prywatne rzeczy, które zamie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas