Aktualizacja: 15.12.2019 15:15 Publikacja: 15.12.2019 00:01
Foto: AdobeStock
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z 27 września 2019 r. (III SA/Wa 38/19).
Spółka prowadzi platformę zniżkową w postaci aplikacji do ściągnięcia na telefon komórkowy. W celu popularyzacji platformy organizowane są i będą akcje marketingowe. Promocje odbywają się m.in. w formie konkursów ogłaszanych przez spółkę na profilu platformy dostępnej na portalu społecznościowym. Konkursy posiadają regulaminy i polegają na tym, że uczestnik (osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania w Polsce, która posiada profil zgodny z regulaminem tego portalu) ma do wykonania określone zadanie konkursowe, po wykonaniu którego (i spełnieniu pozostałych warunków regulaminu danego konkursu) otrzymuje nagrodę.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas