Aktualizacja: 15.12.2019 15:15 Publikacja: 15.12.2019 00:01
Foto: AdobeStock
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z 27 września 2019 r. (III SA/Wa 38/19).
Spółka prowadzi platformę zniżkową w postaci aplikacji do ściągnięcia na telefon komórkowy. W celu popularyzacji platformy organizowane są i będą akcje marketingowe. Promocje odbywają się m.in. w formie konkursów ogłaszanych przez spółkę na profilu platformy dostępnej na portalu społecznościowym. Konkursy posiadają regulaminy i polegają na tym, że uczestnik (osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania w Polsce, która posiada profil zgodny z regulaminem tego portalu) ma do wykonania określone zadanie konkursowe, po wykonaniu którego (i spełnieniu pozostałych warunków regulaminu danego konkursu) otrzymuje nagrodę.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas