Aktualizacja: 20.11.2017 06:00 Publikacja: 20.11.2017 06:00
Foto: 123RF
Obecnie coraz więcej firm decyduje się na rozpoczęcie sprzedaży w Internecie. Zainteresowanie tego typu zakupami wśród konsumentów znacznie wzrosło, przy czym nie ograniczają się oni w wyborze sprzedawcy jedynie do polskich podmiotów. Jest to możliwe przy wykorzystaniu platform internetowych, na których zagraniczni sprzedawcy oferują swoje produkty z możliwością ich dostawy do polskich konsumentów. Sprzedający często nie mają jednak świadomości, że taki rodzaj sprzedaży może się dla nich wiązać z dodatkowymi obowiązkami w zakresie polskiego podatku od towarów i usług.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas