Aktualizacja: 12.07.2017 06:40 Publikacja: 12.07.2017 06:40
Foto: Rzeczpospolita
Gwarancja jest zobowiązaniem gwaranta (sprzedawcy, producenta) do naprawy w przypadku, gdyby w ciągu trwania okresu gwarancyjnego zbyta rzecz okazała się wadliwa. Ma ona charakter fakultatywny (jej udzielenie nie jest obowiązkiem zbywcy lub wytwórcy rzeczy). Niemniej jednak gwarancja może być postrzegana jako składnik strategii marketingowej przedsiębiorcy, determinujący konkurencyjność jego oferty, a w efekcie mający wpływ na poziom realizowanej sprzedaży. Gwarancja może oddziaływać również na kształtowanie wizerunku firmy-gwaranta – jako rzetelnego kontrahenta, oferującego towary (produkty) wysokiej jakości, który bezpłatnie je naprawi w przypadku ich potencjalnej wadliwości, zapewniając w ten sposób swoim klientom możliwość korzystania bez zakłóceń z oferowanych przez siebie dóbr (zwłaszcza gdy są one przeznaczone do długotrwałego użytku).
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
Zniesienie opodatkowania wielokrotnych restrukturyzacji, a także obowiązku publikowania strategii podatkowej duż...
Przedsiębiorca będzie mógł złożyć pierwotną deklarację po rozpoczęciu oraz zakończeniu kontroli celno-skarbowej....
Przedsiębiorca będzie musiał płacić VAT dopiero po przekroczeniu 240 tys. zł rocznej sprzedaży. Tak wynika z pro...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas