Aktualizacja: 12.07.2017 06:40 Publikacja: 12.07.2017 06:40
Foto: Rzeczpospolita
Gwarancja jest zobowiązaniem gwaranta (sprzedawcy, producenta) do naprawy w przypadku, gdyby w ciągu trwania okresu gwarancyjnego zbyta rzecz okazała się wadliwa. Ma ona charakter fakultatywny (jej udzielenie nie jest obowiązkiem zbywcy lub wytwórcy rzeczy). Niemniej jednak gwarancja może być postrzegana jako składnik strategii marketingowej przedsiębiorcy, determinujący konkurencyjność jego oferty, a w efekcie mający wpływ na poziom realizowanej sprzedaży. Gwarancja może oddziaływać również na kształtowanie wizerunku firmy-gwaranta – jako rzetelnego kontrahenta, oferującego towary (produkty) wysokiej jakości, który bezpłatnie je naprawi w przypadku ich potencjalnej wadliwości, zapewniając w ten sposób swoim klientom możliwość korzystania bez zakłóceń z oferowanych przez siebie dóbr (zwłaszcza gdy są one przeznaczone do długotrwałego użytku).
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Przedsiębiorca będzie musiał zarejestrować się jako VAT-owiec i płacić podatek po przekroczeniu 240 tys. zł rocz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas