Reklama
Rozwiń

Specjalne strefy ekonomiczne - dwa zezwolenia, ale jedna ewidencja księgowa

W przypadku prowadzenia działalności na terenie jednej specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie dwóch zezwoleń, spółka jest zobowiązana do prowadzenia jednej ewidencji, jednak w sposób zapewniający m.in. określenie kwoty dochodu zwolnionego z CIT oraz podlegającego opodatkowaniu.

Publikacja: 15.05.2017 06:10

Specjalne strefy ekonomiczne - dwa zezwolenia, ale jedna ewidencja księgowa

Foto: Fotolia

Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu w wyroku z 5 kwietnia 2017 r. (I SA/Po 1303/16).

Spółka prowadzi działalność na podstawie dwóch zezwoleń, na tych samych nieruchomościach objętych terenem tej samej specjalnej strefy ekonomicznej (SSE). We wniosku interpretacyjnym spółka spytała czy:

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0
Podatki
Gdy ZUS zmieni zlecenie na etat, trzeba zająć się podatkiem
Podatki
Cyfrowa rewolucja w podatkach – kłopoty czy korzyści dla firm?
Podatki
Fiskus przyłapał doradcę podatkowego na rozliczaniu w koszty wydatków na drogie ubrania, meble i wycieczki
Podatki
Ważne zmiany w kontroli podatników. Cały Sejm za
Podatki
Fundusze inwestycyjne i spółki holdingowe. Łatwiej będzie o zwolnienie z CIT