Aktualizacja: 16.12.2016 06:24 Publikacja: 16.12.2016 05:10
Foto: 123RF
Projekt wdrożenia e-paragonów realizowany jest na dwóch płaszczyznach: po pierwsze dotyczy on relacji pomiędzy przedsiębiorcą (sprzedawcą) a organami państwa, po drugie, relacji na linii przedsiębiorca – klient końcowy (kupujący). Dla realizacji tych założeń planowane jest w szczególności utworzenie centralnego systemu (repozytorium) służącego do gromadzenia – w postaci dokumentów fiskalnych, w szczególności e-paragonów – informacji o dokonywanych przez przedsiębiorców transakcjach oraz pozwalające na dokonywanie analiz i kontroli tych transakcji przez instytucje państwowe. Obraz uzupełnia wdrożenie rozwiązań pozwalających na przesyłanie klientom, którzy dokonali zakupu paragonów drogą cyfrową, w tym w sieci Internet (zamiast wydawania im wydrukowanych paragonów, jak ma to miejsce obecnie).
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas