Aktualizacja: 25.01.2016 05:20 Publikacja: 25.01.2016 05:20
Foto: 123RF
Pracownik spółki z o.o. uległ wypadkowi przy pracy. Na mocy dwustronnego porozumienia z pracownikiem pracodawca pokryje koszty leczenia, jak np. koszty operacji, koniecznych badań i konsultacji lekarskich czy koszty dojazdu. W myśl porozumienia roszczenia pracownika wobec pracodawcy z tytułu wypadku przy pracy zostaną w całości zaspokojone, a pracownik zobowiązuje się nie występować na drogę sądową z roszczeniami wobec pracodawcy. Jakie konsekwencje w PIT i CIT będą się wiązać z wypłatą takiej kwoty na rzecz pracownika? – pyta czytelnik.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas