Aktualizacja: 25.01.2016 05:20 Publikacja: 25.01.2016 05:20
Foto: 123RF
Pracownik spółki z o.o. uległ wypadkowi przy pracy. Na mocy dwustronnego porozumienia z pracownikiem pracodawca pokryje koszty leczenia, jak np. koszty operacji, koniecznych badań i konsultacji lekarskich czy koszty dojazdu. W myśl porozumienia roszczenia pracownika wobec pracodawcy z tytułu wypadku przy pracy zostaną w całości zaspokojone, a pracownik zobowiązuje się nie występować na drogę sądową z roszczeniami wobec pracodawcy. Jakie konsekwencje w PIT i CIT będą się wiązać z wypłatą takiej kwoty na rzecz pracownika? – pyta czytelnik.
Po zmianach w składce zdrowotnej w 2026 r. przedsiębiorcy będą musieli na nowo przeliczyć, co się im bardziej op...
Pomysł „egzekucji fakturowej” może zredukować liczbę sporów o niezapłacone należności. Eksperci uważają, że nale...
Urzędy skarbowe dostały raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas