Aktualizacja: 07.01.2016 17:45 Publikacja: 07.01.2016 17:45
Foto: 123RF
Fiskus zgadza się już na to, aby osoby, które zarabiają na reklamach w internecie, płaciły tylko 8,5-proc. ryczałtowy podatek. Może to dać spore oszczędności.
– W ten sposób można rozliczać zarówno drobne zarobki z blogów czy hobbystycznych stron, jak i przychody z dużych przedsięwzięć, np. aplikacji mobilnych czy programów komputerowych wykorzystywanych w biznesie internetowym – mówi doradca podatkowy Tomasz Piekielnik. – Trzeba tylko odpowiednio ułożyć swoje interesy, tak aby przychody z udostępniania powierzchni pod reklamy były oddzielone od innych. Wtedy można je rozliczać niskim ryczałtem.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas