Aktualizacja: 22.12.2014 02:00 Publikacja: 22.12.2014 02:00
Foto: materiały prasowe
Na działalność każdego przedsiębiorstwa składają się podstawowe procesy biznesowe (ang. core business, np. produkcja, dystrybucja, świadczenie usług będących przedmiotem działalności) oraz procesy pomocnicze (wsparcia), np. funkcje informatyczne, księgowo-finansowe, administracyjne, kadrowo-płacowe, zakupowe. Rutynowy charakter procesów wsparcia stwarza szansę na możliwość ich standaryzacji i centralizacji. Procesy te w przypadku wielu grup kapitałowych koncentrowane są ramach przeznaczonych do tego spółek, które świadczą usługi wsparcia na rzecz pozostałych podmiotów z grupy.
Nawet gdy podatek się przedawni, będzie można ścigać podatnika za przestępstwo z nim związane – zakłada projekt...
Drobne rzeczy sprowadzane spoza Unii Europejskiej mogą być zwolnione z VAT. Niezależnie od tego, czy nabywca prz...
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas