Aktualizacja: 22.12.2014 02:00 Publikacja: 22.12.2014 02:00
Foto: materiały prasowe
Na działalność każdego przedsiębiorstwa składają się podstawowe procesy biznesowe (ang. core business, np. produkcja, dystrybucja, świadczenie usług będących przedmiotem działalności) oraz procesy pomocnicze (wsparcia), np. funkcje informatyczne, księgowo-finansowe, administracyjne, kadrowo-płacowe, zakupowe. Rutynowy charakter procesów wsparcia stwarza szansę na możliwość ich standaryzacji i centralizacji. Procesy te w przypadku wielu grup kapitałowych koncentrowane są ramach przeznaczonych do tego spółek, które świadczą usługi wsparcia na rzecz pozostałych podmiotów z grupy.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas