Aktualizacja: 22.12.2014 02:00 Publikacja: 22.12.2014 02:00
Foto: materiały prasowe
Na działalność każdego przedsiębiorstwa składają się podstawowe procesy biznesowe (ang. core business, np. produkcja, dystrybucja, świadczenie usług będących przedmiotem działalności) oraz procesy pomocnicze (wsparcia), np. funkcje informatyczne, księgowo-finansowe, administracyjne, kadrowo-płacowe, zakupowe. Rutynowy charakter procesów wsparcia stwarza szansę na możliwość ich standaryzacji i centralizacji. Procesy te w przypadku wielu grup kapitałowych koncentrowane są ramach przeznaczonych do tego spółek, które świadczą usługi wsparcia na rzecz pozostałych podmiotów z grupy.
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas