Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
Aktualizacja: 03.09.2007 14:52 Publikacja: 03.09.2007 01:01
Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
Decyzja w sprawie uznania prawidłowości wyboru i stosowania metody ustalania ceny transakcyjnej daje podatnikowi...
Firma płacąca zagranicznemu kontrahentowi za usługi z zeszłego roku powinna stosować zasady rozliczenia wynikają...
Firma, która pobrała zbyt wysokie zaliczki w 2019 r., nie koryguje informacji PIT-11. Pracownicy naprawią błąd w...
Polska mogła wprowadzić warunki korekty VAT w przypadku zaległych płatności, a nawet zabronić jej przy fakturach...
Po unijnym wyroku firmy mogą korygować rozliczenia. Fiskus powinien oddać podatek.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas