Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
Aktualizacja: 03.09.2007 14:52 Publikacja: 03.09.2007 01:01
Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
Decyzja w sprawie uznania prawidłowości wyboru i stosowania metody ustalania ceny transakcyjnej daje podatnikowi...
Wspólna infrastruktura sztucznej inteligencji w sektorze bankowym to ambitny projekt, który w przyszłości (potencjalnie) mógłby obniżyć koszty korzystania z niej. Problemem może być brak jednego standardu takich rozwiązań czy utrata przez banki przewag konkurencyjnych.
Firma płacąca zagranicznemu kontrahentowi za usługi z zeszłego roku powinna stosować zasady rozliczenia wynikają...
Wiele uwagi przywiązuje się obecnie do innowacji, nie tylko technologicznych, które przynoszą nowe funkcjonalności, ale i takich, których oryginalność polega na unikatowym wzornictwie. Stąd liczba zgłaszanych patentów i zastrzeganych wzorów wciąż rośnie. By ułatwić sprawy urzędowe i zapewnić lepszą organizację pracy urzędów, część spraw będzie można załatwiać on-line
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas