Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
Aktualizacja: 03.09.2007 14:52 Publikacja: 03.09.2007 01:01
Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Tak
Siedzibę firmy należy utrzymywać w czystości, nie ma więc wątpliwości, że wydatek na sprzątanie jest kosztem związanym z działalnością. Zaksięgujemy go w dniu poniesienia, czyli z datą wystawienia faktury.
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Przedsiębiorca będzie musiał zarejestrować się jako VAT-owiec i płacić podatek po przekroczeniu 240 tys. zł rocz...
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup i eksploatację jachtu, który jest wykorzys...
Trzy i pół roku obowiązywania przepisów o porozumieniach inwestycyjnych nie przyniosło w praktyce ani jednego ta...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas