- Spółka sprzedaje towary za pośrednictwem sklepu internetowego. Transakcje są zawierane zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie internetowej, który klienci akceptują przy składaniu zamówienia. Każdy zakup dokumentowany jest fakturą bądź paragonem fiskalnym. Co do zasady faktury są wysyłane elektronicznie (e-mail), na co klienci sklepu wyrażają zgodę. Faktury w formie papierowej wysyła się bardzo rzadko.
W praktyce spółka musi czasem wystawiać faktury korygujące zmniejszające podstawę opodatkowania i kwotę podatku (uznana reklamacja towaru, odstąpienie klienta od umowy, pomyłka w realizacji zamówienia itp.).Klient zgłasza wtedy stosowne żądanie w formie elektronicznej, za pośrednictwem operatora pocztowego bądź osobiście w punkcie obsługi i zwraca towar. Spółka zawsze posiada dowody potwierdzające przyczyny zwrotu towaru – zapis elektroniczny albo dokument papierowy podpisany przez klienta.