Aktualizacja: 29.04.2018 23:06 Publikacja: 29.04.2018 07:00
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak
Przedsiębiorcy coraz częściej angażują się w różnego rodzaju inicjatywy mające na celu zwiększenie rozpoznawalności ich firmy na rynku. Jedną z takich inicjatyw podejmowanych przez przedsiębiorców jest udzielanie wsparcia lokalnym klubom sportowym, które w zamian za wsparcie finansowe promują nazwę podmiotu sponsorującego, na przykład poprzez umieszczenie jego nazwy lub logo na strojach sportowych. Takie działanie może się przyczynić do wzrostu sprzedaży danego produktu czy usługi oferowanej przez przedsiębiorcę. Dodatkowo, środki przekazane na sponsorowanie klubu sportowego mogą, przy spełnieniu pewnych warunków, stanowić dla przedsiębiorcy koszty uzyskania przychodów jako koszty pośrednie, potrącane w dacie poniesienia.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas