Aktualizacja: 29.04.2018 23:06 Publikacja: 29.04.2018 07:00
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak
Przedsiębiorcy coraz częściej angażują się w różnego rodzaju inicjatywy mające na celu zwiększenie rozpoznawalności ich firmy na rynku. Jedną z takich inicjatyw podejmowanych przez przedsiębiorców jest udzielanie wsparcia lokalnym klubom sportowym, które w zamian za wsparcie finansowe promują nazwę podmiotu sponsorującego, na przykład poprzez umieszczenie jego nazwy lub logo na strojach sportowych. Takie działanie może się przyczynić do wzrostu sprzedaży danego produktu czy usługi oferowanej przez przedsiębiorcę. Dodatkowo, środki przekazane na sponsorowanie klubu sportowego mogą, przy spełnieniu pewnych warunków, stanowić dla przedsiębiorcy koszty uzyskania przychodów jako koszty pośrednie, potrącane w dacie poniesienia.
Przedsiębiorca będzie mógł złożyć pierwotną deklarację po rozpoczęciu oraz zakończeniu kontroli celno-skarbowej....
Przedsiębiorca będzie musiał płacić VAT dopiero po przekroczeniu 240 tys. zł rocznej sprzedaży. Tak wynika z pro...
Skarbówka może ściągać zaległy podatek spółki od członka jej zarządu. Ale powinien mieć możliwość zwolnienia z o...
Nie można instrumentalnie traktować przepisów o pomocy publicznej, by tylko odmówić zwolnienia z podatku. Taki j...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Po zmianach w składce zdrowotnej w 2026 r. przedsiębiorcy będą musieli na nowo przeliczyć, co się im bardziej op...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas