Aktualizacja: 07.09.2017 02:24 Publikacja: 07.09.2017 02:24
Jestem przedsiębiorcą. W ostatnich tygodniach nabyłem lokal użytkowy i obecnie otrzymałem decyzję prezydenta miasta w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2017 r. od tego lokalu (za okres od nabycia lokalu do 31 grudnia 2017 r.). Lokal wprowadziłem do ewidencji środków trwałych. Prowadzę podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą kasową. Czy wydatek z tytułu podatku od nieruchomości powinienem wpisać do podatkowej księgi w dacie wydania tej decyzji, tj. 28 sierpnia 2017 r.? – pyta czytelnik.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas