Reklama

PIT od nagród w konkursach: zaliczki uiszcza ten, kto wypłaca premię

Formalnościami z PIT od nagród w komercyjnych konkursach powinien się zajmować ich faktyczny organizator, a nie fundator nagród – twierdzą sądy.

Publikacja: 03.02.2021 07:21

Pieniądze

Pieniądze

Foto: Adobe Stock

Pozyskiwanie klientów detalicznych przez wielkie firmy polega często na urządzaniu rozmaitych konkursów z nagrodami (np. programów lojalnościowych dla sieci stacji paliw, restauracji, sklepów itd.). Bywa to o tyle złożona operacja, że firma, która w ten sposób chce się promować, często powierza to wyspecjalizowanej agencji marketingowej, a sama ogranicza się do zafundowania nagród.

Kto ma potrącić podatek

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama