Reklama
Rozwiń

Problemy z fiskusem, gdy firma dobrowolnie uwzględnia reklamacje klientów

Przedsiębiorca, który dobrowolnie uwzględnia reklamacje klientów, może mieć problemy z fiskusem.

Aktualizacja: 25.06.2016 07:10 Publikacja: 24.06.2016 17:56

Problemy z fiskusem, gdy firma dobrowolnie uwzględnia reklamacje klientów

Foto: 123RF

Pójście kontrahentowi na rękę nie zawsze popłaca. Takie wnioski można wyciągnąć z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

Spór z fiskusem zaczął się od wniosku o interpretację spółki z o.o. Rozpatruje ona często reklamacje klientów w sprawie wadliwych produktów. Także gdy nie była ich bezpośrednim sprzedawcą.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0
Podatki
Gdy ZUS zmieni zlecenie na etat, trzeba zająć się podatkiem
Podatki
Cyfrowa rewolucja w podatkach – kłopoty czy korzyści dla firm?
Podatki
Fiskus przyłapał doradcę podatkowego na rozliczaniu w koszty wydatków na drogie ubrania, meble i wycieczki