Aktualizacja: 01.07.2025 07:21 Publikacja: 15.09.2022 08:47
Foto: Adobe Stock
Odświeżony wystrój biura zredukuje poziom stresu pracowników i natchnie ich nową energią. Ta argumentacja nie przekonała skarbówki, która nie zgodziła się na rozliczenie wydatków na aranżację pomieszczeń w podatkowych kosztach.
O interpretację wystąpiła spółka działająca w branży informatycznej. Zatrudnia programistów, którzy pracują w biurze. Chce odświeżyć jego wygląd, co ma natchnąć pracowników nową energią i ochronić przed wypaleniem zawodowym.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas