Influencer promuje twoje produkty? Skorzystasz z ulgi na ekspansję

Wynagrodzenie internetowego celebryty, który promuje nasze produkty, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów i dodatkowo odliczyć od dochodu.

Publikacja: 18.10.2023 19:04

Influencer promuje twoje produkty? Skorzystasz z ulgi na ekspansję

Foto: Adobe Stock

Polski Ład dał ulgę firmom inwestującym w reklamę swoich produktów. W najnowszej interpretacji fiskus potwierdził, że preferencja przysługuje także wtedy, gdy promują je internetowi celebryci.

Wystąpiła o nią spółka z o.o. produkująca kosmetyki. Ciągle poszerza swoją ofertę i wchodzi na nowe rynki zbytu. Intensywnie promuje swoje produkty, m.in. zlecając ich testy. Odbywają się one za pośrednictwem platform społecznościowych (Facebook, Tik-Tok, Instagram, YouTube), a także na branżowych blogach i stronach internetowych. Testerami są popularne osoby zajmujące się materiałami life-stylowymi, kosmetologią oraz popkulturą (influencerzy, blogerzy, youtuberzy, instagramerzy). Przekazują oni publicznie informacje o produktach spółki, ich działaniu, zastosowaniu i składzie. Dzielą się też swoimi odczuciami. Za filmiki i publikacje dostają wynagrodzenie.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki
Budowle jaśniej zdefiniowane dla celów podatkowych
Podatki
Kasy online jednak nie trzeba będzie połączyć z terminalem płatniczym
Podatki
JPK_CIT: sztuczna inteligencja pomoże skarbówce i samym podatnikom
Podatki
Ustawa o globalnym podatku podpisana. Ale warto ją złagodzić
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Podatki
Spadki i testamenty. Zapis webinaru "Rz": "Sukcesja – rodzinne sprawy majątkowe”