Aktualizacja: 03.07.2025 09:23 Publikacja: 18.10.2023 19:04
Foto: Adobe Stock
Polski Ład dał ulgę firmom inwestującym w reklamę swoich produktów. W najnowszej interpretacji fiskus potwierdził, że preferencja przysługuje także wtedy, gdy promują je internetowi celebryci.
Wystąpiła o nią spółka z o.o. produkująca kosmetyki. Ciągle poszerza swoją ofertę i wchodzi na nowe rynki zbytu. Intensywnie promuje swoje produkty, m.in. zlecając ich testy. Odbywają się one za pośrednictwem platform społecznościowych (Facebook, Tik-Tok, Instagram, YouTube), a także na branżowych blogach i stronach internetowych. Testerami są popularne osoby zajmujące się materiałami life-stylowymi, kosmetologią oraz popkulturą (influencerzy, blogerzy, youtuberzy, instagramerzy). Przekazują oni publicznie informacje o produktach spółki, ich działaniu, zastosowaniu i składzie. Dzielą się też swoimi odczuciami. Za filmiki i publikacje dostają wynagrodzenie.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas