Aktualizacja: 01.07.2025 19:53 Publikacja: 16.11.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Fiskus nie ma co do tego wątpliwości. Potwierdza, że wydatki na pracowników są podatkowym kosztem. Może natomiast rzucać kłody pod nogi przy rozliczaniu wyposażenia dla współpracowników.
Przypomnijmy, że nowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe będą obowiązywać od 17 listopada. Pracodawcy mają pół roku na ich wdrożenie. Szczegóły znajdziemy w nowelizacji rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej (DzU z 2023 r., poz. 2367).
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas