Aktualizacja: 20.04.2025 01:36 Publikacja: 16.11.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Fiskus nie ma co do tego wątpliwości. Potwierdza, że wydatki na pracowników są podatkowym kosztem. Może natomiast rzucać kłody pod nogi przy rozliczaniu wyposażenia dla współpracowników.
Przypomnijmy, że nowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe będą obowiązywać od 17 listopada. Pracodawcy mają pół roku na ich wdrożenie. Szczegóły znajdziemy w nowelizacji rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej (DzU z 2023 r., poz. 2367).
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Umorzenie postępowania karnego skarbowego z powodu braku znamion czynu zabronionego może stanowić przesłankę świ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas