Reklama
Rozwiń

Brak przychodów i kosztów, a zapis w księdze podatkowej

Firma prowadząca podatkową księgę, która nie wystawiła w danym miesiącu dokumentów sprzedaży i nie robiła zakupów, powtarza w jego podsumowaniu wartości poszczególnych kolumn z poprzedniego okresu.

Publikacja: 08.01.2015 02:00

Brak przychodów i kosztów, a zapis w księdze podatkowej

Foto: www.sxc.hu

- Świadczę usługi projektowania wnętrz. Na potrzeby rozliczenia podatku dochodowego z działalności gospodarczej prowadzę podatkową księgę przychodów i rozchodów. Podsumowuję zapisy z każdego kolejnego miesiąca od początku roku. W styczniu moja firma nie poniesie żadnych wydatków uznawanych za koszty uzyskania przychodów, nie osiągnie też żadnego przychodu. Jak powinienem wypełnić podatkową księgę przychodów i rozchodów za styczeń 2015 r.? – pyta czytelnik.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0
Podatki
Gdy ZUS zmieni zlecenie na etat, trzeba zająć się podatkiem
Podatki
Cyfrowa rewolucja w podatkach – kłopoty czy korzyści dla firm?
Podatki
Fiskus przyłapał doradcę podatkowego na rozliczaniu w koszty wydatków na drogie ubrania, meble i wycieczki