Aktualizacja: 24.11.2014 11:45 Publikacja: 24.11.2014 11:45
W trzech pierwszych kwartałach br. najpopularniejszym segmentem wśród aut firmowych (leasingowanych przez użytkowników lub zakupionych przez firmy CFM) są samochody kompaktowe. Klienci nabyli blisko 33,8 tys. modeli kompaktowych (klasy Golfa, Focusa, Astry, Aurisa) oraz ponad 17,6 tys. kompaktowych SUV-ów (klasy Tiguana, Kugi, RAV4). Oba te segmenty zdobyły ponad połowę rynku (51,5 proc.). To o 2 punkty proc. więcej niż rok wcześniej.
W tym roku mniejszym zainteresowaniem cieszą się samochody segmentu B (Polo, Corsa, Fiesta, Yaris), które w porównaniu z trzema pierwszymi kwartałami 2013 roku straciły 3 punkty proc. i ich udział wynosi 13,9 proc.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas