Aktualizacja: 20.06.2021 18:25 Publikacja: 20.06.2021 17:46
Foto: Adobe Stock
Sponsoring to forma reklamy, a zwiększenie popularności firmy może mieć wpływ na wzrost jej przychodów. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpił o nią przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Zajmuje się telekomunikacją bezprzewodową. Podpisał umowę sponsoringu z trzecioligową męską drużyną siatkarską. Finansuje zakup strojów, sprzętu, opiekę medyczną, transport na mecze, opłaty rejestracyjne, licencyjne i sędziowskie, wynagrodzenie trenera. W zamian za to drużyna przyjęła nazwę jego przedsiębiorstwa. Na koszulkach widnieje jego logo. Nazwa sponsora jest też podawana w wywiadach w mediach oraz na portalu społecznościowym.
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Umorzenie postępowania karnego skarbowego z powodu braku znamion czynu zabronionego może stanowić przesłankę świ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas