Aktualizacja: 20.06.2021 18:25 Publikacja: 20.06.2021 17:46
Foto: Adobe Stock
Sponsoring to forma reklamy, a zwiększenie popularności firmy może mieć wpływ na wzrost jej przychodów. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpił o nią przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Zajmuje się telekomunikacją bezprzewodową. Podpisał umowę sponsoringu z trzecioligową męską drużyną siatkarską. Finansuje zakup strojów, sprzętu, opiekę medyczną, transport na mecze, opłaty rejestracyjne, licencyjne i sędziowskie, wynagrodzenie trenera. W zamian za to drużyna przyjęła nazwę jego przedsiębiorstwa. Na koszulkach widnieje jego logo. Nazwa sponsora jest też podawana w wywiadach w mediach oraz na portalu społecznościowym.
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas