Aktualizacja: 13.04.2020 14:04 Publikacja: 13.04.2020 00:01
Foto: AdobeStock
Epidemia COVID-19 i wynikające z niej ograniczenia mają oczywisty negatywny skutek dla działalności gospodarczej wielu przedsiębiorców. Wymusza również niekonwencjonalne działania, które mają na celu ratowanie biznesu. Jednym z takich działań jest wydawanie voucherów na swoje usługi, które będą mogły być realizowane po kryzysie. Tego typu działanie jest szczególnie popularne w branży turystycznej, hotelarskiej czy gastronomicznej. Również przepisy ustawy z 31 marca br., wprowadzające szczególne rozwiązania związane z zapobieganiem i przeciwdziałaniem COVID-19 ,wskazują wprost możliwość wydania klientowi vouchera w określonych przypadkach jako alternatywę dla zwrotu środków pieniężnych.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas