Reklama

Apple zablokował Xiaomi rejestrację oznaczenia Mi PAD - wyrok Sądu UE

Spółka Apple nie dopuściła do zarejestrowania oznaczenia „MI PAD” jako unijnego znaku towarowego dla urządzeń elektronicznych i usług telekomunikacyjnych

Publikacja: 05.12.2017 12:37

Apple zablokował Xiaomi rejestrację oznaczenia Mi PAD - wyrok Sądu UE

Foto: Adobe Stock

Dzisiaj przed Sądem Unii Europejskiej zapadł wyrok w sprawie Xiaomi kontra Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO). Chińczykom chodziło o rejestrację oznaczenia słownego „MI PAD" jako unijnego znaku towarowego dla urządzeń elektronicznych i usług telekomunikacyjnych. Sprzeciw wniosła amerykańska spółka Apple, producent tabletów iPAD i właściciel znaku towarowego IPAD, zarejestrowanego dla identycznych lub podobnych towarów i usług.

W 2016 r. EUIPO uwzględnił sprzeciw Apple. Stwierdził, że różnice między oznaczeniami IPAD i MI PAD nie wystarczą, aby wykluczyć prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd konsumentów. Mogą oni błędnie sądzić, że znak towarowy MI PAD jest jedną z wersji znaku IPAD.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama