Aktualizacja: 25.09.2017 10:56 Publikacja: 25.09.2017 10:56
Foto: Fotolia.com
Prawidłowo przeprowadzona aktywizacja sprzedaży prowadzi do poprawy jakości obsługi klienta, pogłębia widzę pracowników o produktach i wzmacnia relacje z siecią sprzedaży, co w konsekwencji realnie przekłada się na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Program aktywizujący sprzedaż w przedsiębiorstwie to zespół działań skierowanych zwykle do wewnętrznych oraz zewnętrznych sił sprzedaży, mający na celu wzrost sprzedaży konkretnych produktów lub grup produktów. Aktywizacja buduje zaangażowanie zespołów sprzedażowych w wykonywane przez nich zadania, co przekłada się na lepsze wyniki. Wykorzystuje mechanizmy motywacji, lojalizacji i grywalizacji, które nie tylko budują emocje wokół sprzedawanego produktu i zaangażowanie pracowników, ale także sprawiają, że udział w programie może stać się wciągającą rywalizacją. W każdym takim działaniu dużą rolę odgrywają systemy IT oraz aplikacje, dzięki którym komunikacja z uczestnikami staje się spersonalizowana i prowadzona w bardziej atrakcyjnej formie.
Zapowiadany na jesień drugi etap deregulacji ma przynieść więcej urzędowych „milczących zgód” i sprawniejszą wal...
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas