Aktualizacja: 01.09.2017 07:30 Publikacja: 01.09.2017 07:30
Foto: Fotolia
– Liczba przepisów, do których muszą się dostosować przedsiębiorcy, w ostatnim czasie dynamicznie rośnie – mówi Karol Laskowski, adwokat z Dentons. – Przykładowo, od 2015 r. Komisja Europejska w ramach budowania jednolitego rynku cyfrowego zaproponowała aż 35 różnych aktów prawnych, które w większości są na etapie prac w Parlamencie Europejskim.
Jakie? Między innymi dyrektywa o audiowizualnych usługach medialnych oraz prawach autorskich na jednolitym rynku cyfrowym, a także rozporządzenia o geoblockingu i e-prywatności, regulujące m.in. kwestię zbierania plików cookies. Głosowania nad nimi odbędą się na przełomie 2017 i 2018 r. Trwają też prace nad europejskim kodeksem łączności elektronicznej.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas