Formalności przy delegowaniu pracowników do Polski

Zagraniczny pracodawca, który deleguje do Polski swoich pracowników, musi dopełnić wielu formalności, aby nie narazić się na wysokie kary. Nowe obowiązki wiążą się z dodatkowymi czynnościami, o których często ci pracodawcy nie wiedzą.

Publikacja: 04.05.2017 09:49

Formalności przy delegowaniu pracowników do Polski

Foto: 123RF

Już niemal rok, bo od czerwca 2016 r., obowiązują przepisy ustawy o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług. Nałożyły one nowe, bardzo istotne obowiązki na zagranicznych pracodawców delegujących pracowników na terytorium Polski w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Jak po niecałym roku obowiązywania ustawy zagraniczni pracodawcy radzą sobie z realizacją dodatkowych zadań?

Ochrona delegowanych

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?