Formalności przy delegowaniu pracowników do Polski

Zagraniczny pracodawca, który deleguje do Polski swoich pracowników, musi dopełnić wielu formalności, aby nie narazić się na wysokie kary. Nowe obowiązki wiążą się z dodatkowymi czynnościami, o których często ci pracodawcy nie wiedzą.

Publikacja: 04.05.2017 09:49

Formalności przy delegowaniu pracowników do Polski

Foto: 123RF

Już niemal rok, bo od czerwca 2016 r., obowiązują przepisy ustawy o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług. Nałożyły one nowe, bardzo istotne obowiązki na zagranicznych pracodawców delegujących pracowników na terytorium Polski w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Jak po niecałym roku obowiązywania ustawy zagraniczni pracodawcy radzą sobie z realizacją dodatkowych zadań?

Ochrona delegowanych

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025