Aktualizacja: 24.11.2016 12:26 Publikacja: 25.11.2016 01:00
Foto: 123RF
Nowy obowiązek jest wynikiem regulacji przyjętych w Dyrektywie UE/2014/95, którą kraje członkowskie Unii Europejskiej mają obowiązek implementować do 6 grudnia 2016 roku. Podstawowym zadaniem Dyrektywy jest zwiększanie transparentności informacyjnej w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (corporate social responsibility, CSR). Ma ona służyć ujawnieniu inwestorom i opinii publicznej tych pozafinansowych aspektów prowadzenia działalności, do których dotychczas nie mieli dostępu. Obejmuje to przede wszystkim politykę spółki wobec środowiska, sprawy pracownicze czy ryzyko korupcji.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas