Aktualizacja: 24.11.2016 12:26 Publikacja: 25.11.2016 01:00
Foto: 123RF
Nowy obowiązek jest wynikiem regulacji przyjętych w Dyrektywie UE/2014/95, którą kraje członkowskie Unii Europejskiej mają obowiązek implementować do 6 grudnia 2016 roku. Podstawowym zadaniem Dyrektywy jest zwiększanie transparentności informacyjnej w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (corporate social responsibility, CSR). Ma ona służyć ujawnieniu inwestorom i opinii publicznej tych pozafinansowych aspektów prowadzenia działalności, do których dotychczas nie mieli dostępu. Obejmuje to przede wszystkim politykę spółki wobec środowiska, sprawy pracownicze czy ryzyko korupcji.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas