Aktualizacja: 18.04.2016 07:30 Publikacja: 18.04.2016 07:30
Foto: 123RF
Internet stał się obecnie podstawowym środkiem komunikacji, nie tyko w obrocie prywatnym, ale też coraz częściej w kontaktach z organami administracji publicznej. W konsekwencji coraz większe są nadzieje i oczekiwania społeczne wykorzystania elektronicznych systemów do załatwiania spraw urzędowych. Można by rzec, by żyło się lepiej wszystkim – i petentom, i urzędnikom. Zgodnie z informacją dostępną na portalu ePUAP już ponad 1 mln osób korzysta z usług elektronicznych, załatwiając bez wychodzenia z domu sprawy z zakresu przedsiębiorczości, edukacji, zabezpieczeń społecznych i spraw obywatelskich. Można zadać sobie pytanie, czy to dużo czy mało w 38-milionowym państwie.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas