Aktualizacja: 24.02.2016 10:30 Publikacja: 24.02.2016 09:40
Foto: 123RF
W grudniu 2011 r. producent Coca-Coli chciał zarejestrować trójwymiarowy wspólnotowy znak towarowy dla m.in. butelek metalowych, szklanych i z tworzyw sztucznych.
Urzędzie Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (OHIM) odrzucił jednak to zgłoszenie, wskazując, że znak pozbawiony jest charakteru odróżniającego. OHIM nie uwzględnił argumentu koncernu, zgodnie z którym zgłoszony znak towarowy należy uznać za naturalną ewolucję jej słynnej, emblematycznej butelki (a mianowicie butelki konturowej ze żłobieniami).
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas