Aktualizacja: 24.09.2015 18:00 Publikacja: 24.09.2015 18:00
Chiny, druga gospodarka na świecie, z liczbą ludności już dawno przekraczającą miliard i rosnącą klasą średnią rozpala wyobraźnię wielu przedsiębiorców. Zdobycie choćby maleńkiej części tego rynku, to wielka szansa na znaczne zwiększenie obrotów.
Jednak nie jest to takie proste. Rynek chiński jest trudny. I przekonało się o tym wielu przedsiębiorców. Inne reguły, zwyczaje, różnice kulturowe, odmiennie działająca administracja a czasem wymóg pozyskania lokalnego partnera tworzą bariery wejścia. I właśnie po to, aby porozmawiać o nich i dać wskazówki, w jaki sposób można je przełamać organizowane jest szkolenie.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas