Aktualizacja: 24.09.2015 18:00 Publikacja: 24.09.2015 18:00
Chiny, druga gospodarka na świecie, z liczbą ludności już dawno przekraczającą miliard i rosnącą klasą średnią rozpala wyobraźnię wielu przedsiębiorców. Zdobycie choćby maleńkiej części tego rynku, to wielka szansa na znaczne zwiększenie obrotów.
Jednak nie jest to takie proste. Rynek chiński jest trudny. I przekonało się o tym wielu przedsiębiorców. Inne reguły, zwyczaje, różnice kulturowe, odmiennie działająca administracja a czasem wymóg pozyskania lokalnego partnera tworzą bariery wejścia. I właśnie po to, aby porozmawiać o nich i dać wskazówki, w jaki sposób można je przełamać organizowane jest szkolenie.
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Ugoda z fiskusem czy skrócenie okresu przedawnienia podatków to wyciągnięte z kosza pomysły komisji kodyfikacyjn...
Nie będzie już Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Instytucja ta nie zostanie jednak zlikwidowana - inf...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Rząd chce ukrócić patologie na rynku odzieży, obuwia i płynnego betonu. Przewóz takich towarów ma być ściśle nad...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas