Reklama
Rozwiń

Kontrolowanie pracowników: Zasady w regulaminie pozwolą uniknąć sporów

Zwykle kwestie kontrolowania pracowników wynikają z wieloletniej praktyki lub pojedynczych komunikatów. Najlepiej uporządkować je w jednym dokumencie, aby podwładni byli świadomi tych zasad.

Publikacja: 17.09.2015 02:00

Kontrolowanie pracowników: Zasady w regulaminie pozwolą uniknąć sporów

Foto: www.sxc.hu

Niezależnie od tego, jakie sposoby kontroli i jaki tryb nadzoru nad poczynaniami etatowców zostanie przyjęty w zakładzie, należy je opracować tak, aby nie narazić się na zarzut łamania prawa – i to nie tylko pracy, ale i prawa cywilnego. Rozwijająca się technika z dnia na dzień zwiększa możliwość inwigilowania poczynań zatrudnionych za pomocą różnego typu urządzeń monitorujących. Dotyczy to nie tylko monitoringu wizyjnego, ale także podsłuchów czy kontroli poczty elektronicznej.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama